شما برنده تخفيف ويژه ما شديد

20درصد تخفيف خريد بسته کسب درآمد فقط با 5400 تومان (قيمت اصلي سايت 14500 تومان مي باشد)


 

خرید

765dt7vdo8x13gexvuyx.jpg (1260×190)

 


 

درآمد

 

 

قيمت بسته به همراه تخفيف ويژه امروز فقط :5400 تومان

پشتيباني 24 ساعته خريد و رفع مشکلات خريد : shop.eshqam@gmail.com 

 

وَ مَنْ يَتَّقِ اللهَ يَجْعَلْ لَهُ مَخْرَجاً* وَ يَرْزُقْهُ مِنْ حَيْث لا يَحْتَسِبُ وَ مَنْ يَتَوَكَّلْ عَلَى اللهِ فَهُوَ حَسْبُهُ اِنَّ اللهَ بالِغُ اَمْرِهِ قَدْ جَعَلَ اللهُ لِكُلِّ شَيْىء قَدْراً

وَإِن يَكَادُ الَّذِينَ كَفَرُ‌وا لَيُزْلِقُونَكَ بِأَبْصَارِ‌هِمْ لَمَّا سَمِعُوا الذِّكْرَ‌ وَيَقُولُونَ إِنَّهُ لَمَجْنُونٌ وَمَا هُوَ إِلَّا ذِكْرٌ‌ لِّلْعَالَمِينَ

براي استعلام ثبت در ستاد ساماندهي روي عکس هاي زير کليک کنيد.

                                                                                        

 

اطلاعيه                      اطلاعيه

نظر به تصميم هيئت مديره بسته آموزشي کسب درآمد اين بسته به مدت محدود

با 60 درصد تخفيف ارائه خواهد شد و به زودي به قيمت اصلي35.000 تومان بفروش خواهد رسيد

 

*****************************************

مشاهده ويديو جناب مهندس طلوعي در شبکه سه سيما برنامه بروز همين هفته

دانلود ويديو برنامه بروز به حضور مهندس طلوعي با حجم 10 مگابايت

*****************************************

 

 

خواندن اين مطلب فقط 10دقيقه زمان خواهد برد اما اين 10 دقيقه سرنوشت شما را تغيير خواهد داد

ديگر نيازي به کار در بيرون از منزل نيست و فقط با صرف 1 تا 2 ساعت در روز درآمدي باورنکردني خواهيد داشت.نويسنده اين مطلب به شما تضمين خواهد داد که بعد از گذشت دو الي سه هفته به درآمدي بالاي 500 هزار تومان در روز خواهيد رسيد.
 

مدرک بين المللي مديريت بازاريابي و فروش از آکادمي ICS کانادا

امام علي (ع) مي فرمايد :

« بخشش خداوند به هر کس، به اندازه نيت اوست . »

شما حتما تا به حال خيلي در مورد روش هاي کسب درآمد در اينترنت جستجو کرده ايد. حتما به خيلي از سايت ها مراجه کرده ايد و مقالات مختلفي را خوانده ايد - چه انگليسي يا فارسي.اما هيچ کدام از اين ها نتوانسته اند راه مطمئن و سريعي پيش پايتان بگذارند تا بتوانيد به درآمد دلخواه خود دست يابيد. حتي ممکن است اين همه اطلاعات پراکنده شما را بيشتر سردرگم کرده باشد تا اينکه به شما کمک کند. حتما سوالات مهمي در ذهن شماست و به دنبال پاسخ خود سرگردان هستيد.

بعد از اين همه جستجو شايد از خود تان پرسيده باشيد

"آيا واقعا راه آسان تر و سريع تري وجود ندارد؟ چه طور خيلي افراد از طريق اينترنت درآمد عالي کسب مي کنند ولي من هنوز موفق نشده ام؟!"

من کاملا شرايط شما را درک مي کنم براي اين که خودم هم 5 سال پيش دقيقا در جايگاه شما قرار داشتم. بي نهايت مشتاق بودم که راه کسب درآمد از اينترنت را کشف کنم و در اين کار موفق شوم.خيلي جستجو و تحقيق کردم. به هر سايتي که فکرش را بکنيد هم سر زدم و چند هزار دلار صرف خريد کتاب هاي خارجي از اساتيد خارجي در اين زمينه کردم. تمام پس انداز چند ساله ام را براي کسب آموزش سرمايه گذاري کردم و راستش حتي کمي هم از دوستان و خانواده قرض گرفتم.ماه ها طول کشيد تا جواب تک تک سوالاتم را پيدا کردم و موفق به کسب درآمد عالي شدم. حالا 5 سال است که مشغول اين کار هستم و درآمد فوق العاده اي هم کسب مي کنم،طوري که تونستم لقب جوان ترين بيزينس من ايران رو به خودم اختصاص بدم و حتي در دبي و مالزي خونه بخرم.

و اما خبر خوب براي شما دوست عزيز؟

شما راه 5 ساله را فقط در 5 روز به آساني طي مي کنيد

حالا شما مي توانيد به راحتي از نتيجه ي 5 سال تلاش من استفاده کنيد و خيلي آسان شروع به کسب درآمد کنيد. کسي قبلا اين جاده را براي شما هموار کرده است. حالا فقط تصميم با شما است که در آن گام برداريد و به موفقيت دست يابيد.

بله، شما ديگر نياز نيست کتاب هاي خارجي گران قيمت را بگيريد تا پاسخ سوالات خود را پيدا کنيد. ديگر لازم نيست ماه ها وقت صرف کنيد تا شروع به کسب درآمد کنيد. شما به راحتي در اين کتاب پاسخ سوالات خود را کشف مي کنيد و مي توانيد از همين امروز از اينترنت کسب درآمد کنيد.

قيمت اصلي اين کتاب 30000 تومان است.اما به دليل اهميت مسئله اقتصادي و حمايت از هم ميهنان عزيز پس از هماهنگي با نويسنده کتاب(مهندس سيدمحمدهادي طلوعي) قيمت فايل دانلودي را براي شما عزيزان با  تخفيف،فقط با قيمت 5400 تومان در اختيار شما سروران گرامي قرار داديم

ارزانترين و مفيدترين کتاب عمرتان را همين الان تحويل بگيريد

حجم اين مجموعه 30 مگابايت در قالب فايل پي دي اف ميباشد

خريد و دريافت لينک دانلود کتاب بسيار راحت است و در عرض کمتر از يک دقيقه انجام مي گيرد

قيمت بسته 14500 تومان

قيمت بسته به همراه تخفيف ويژه امروز فقط :5400 تومان

آيا مي دانيد؟ يک راز مهم در مورد سايت هاي کسب درآمد از اينترنت که ممکن است ندانيد.

مي دانيد چرا سايت هاي مختلفي که ديده ايد نتوانسته اند به شما کمک کنند کسب درآمد کنيد؟
حقيقت اين است که اکثر اين سايت هاي آموزشي براي کسب درآمد در اينترنت توسط کساني ايجاد شده اند که خودشان هم دقيقا رمز و رموز درآمد اينترنتي را نمي دانند. بله، خيلي از آنها هنوز خودشان هم درآمد چنداني کسب نکرده اند و تجربه ي موفقي در اين حرفه ندارند. پس چه طور مي توانند به شما چيزي را که خودشان هم نمي دانند آموزش دهند؟!همچنين تنها وب سايتي که در سراسر کشور به صورت قانوني در زمينه کسب درآمد اينترنتي فعاليت دارد وب سايت رسمي مهندس طلوعي مي باشد.

به همين دليل راز موفقيت در کسب درآمد اينترنتي اين است که کسي را پيدا کنيد که خود قبلا سال هاست در اين کار موفق است و ميليون ها تومان در ماه درآمد کسب مي کند، و بعد رمز و رموز کار را از اين شخص کشف کنيد.

آن وقت متعجب خواهيد شد که چه قدر کسب درآمد اينترنتي آسان و سريع است. فقط کافي است بدانيد چه مسيري را طي کنيد. همين و بس.


و اين دقيقا همان دليلي است که من امروز اينجا با شما هستم تا با کمک تجربه ي موفق پنج ساله خود به شما کمک کنم هر چه سريع تر در اينترنت به درآمد دلخواه خود برسيد.

تفاوت روش هايي که شما در اين سايت با آن آشنا مي شويد با ساير سايت ها اين است که همه ي اين نکات طبق تجربه ي واقعي در بيش از 5 سال به دست آمده و بر خلاف سايت ها ي ديگر تئوري نيست. پس با کمک آنها شما مي توانيد خيلي سريع تر و مطمئن تر در کسب و کار اينترنتي خود موفق شويد و ماه ها در وقت ارزشمند خود صرفه جويي کنيد.

اثبات درآمدها و پرداختي هاي کسب درآمد مهندس محمدطلوعي

 

يادتان باشد که 10 هزارتومان حتي از قيمت يک پيتزا هم کمتر است که شما به راحتي مي توانيد بخريد. آيا خريد يک پيتزا براي آينده شما مهم تر است يا سرمايه گذاري براي تضمين موفقيت شغلي شما و کسب درآمد عالي براي يک عمر؟

انتخاب با خود شماست دوست عزيز.

اين روش ها آن قدر ساده هستند که آرزو مي کنيد اي کاش زودتر آنها را کشف مي کرديد تا خيلي زودتر درآمد پيدا کنيد.

مهندس سيدمحمدهادي طلوعي تمام تکنيک هايي را که سبب شد تا خودش در سن 25 سالگي به موفقيت 100% اقتصادي برسد و جوان ترين بيزينس من ايران شود را هم اکنون با قيمتي ناچيز در اختيار شما قرار داده است.

اين کتاب به صورت الکترونيکي است و شما پس از پرداخت آنلاين خيلي آسان و سريع آن را دانلود مي کنيد. کتاب الکترونيکي بسيار راحت تر از کتاب کاغذي است و مي توانيد آن را همين لحظه خريد کرده ،دانلود و مطالعه فرماييد.

 

قيمت بسته 14500 تومان

قيمت بسته به همراه تخفيف ويژه امروز فقط :5400 تومان

.شايد از خود بپرسيد چرا مهندس طلوعي اسرار ثروتمند شدن خودش را با اين قيمت عجيب و خنده دار در اختيار شما قرار داده است.ايشان پاسخ شما را با جمله اي استثنايي از ريچاردبرنسون موسس شرکت ويرجين ميدهد:

من با ايجاد اشتغال ثروت خود را افزايش مي دهم

 با 2 ساعت کار کردن،روزانه 500 هزار تومان درآمد داشته باشيد

محمدطلوعي،مردي که از پنجه هاي ذهنش پول مي چکد

سوال اول : مقدار درآمدي که از اين پکيج بدست مي آيد چقدر است؟ ماهيانه چقدر؟

جواب : درآمد اين پکيچ از همان روزهاي اول براي شما حاصل خواهد شد و ميزان درآمد تقريبا ??? الي ??? هزار تومان در روز است که پس از چند ماه کار به اين شيوه , درآمد شما به بيش از ماهيانه 10 ميليون تومان نيز افزايش خواهد يافت آنهم فقط با روزانه 3 الي 4 ساعت کار . البته اگر با اين روش خوب کار کنيد

_______________________________________________________

سوال دوم: آيا من مجبورم براي کسب درآمد , براي هميشه با اين پکيج کار کنم؟ اگر يک روز کار نکنم , در آن روز درآمدي نخواهم داشت؟

جواب : خير… شما پس از چند ماه استفاده از اين پکيج , ديگر نيازي به استفاده از دستورالعملهاي موجود در اين پکيج نخواهيد داشت چون باز هم درآمد خود را به دست خواهيد آورد . زيرا شما در اين کار جا افتاده ايد و درآمد ثابتي از اينترنت به دست خواهيد آورد. بنابراين لازم نيست که شما تا ابد از اين پکيج استفاده کنيد بلکه حتي اگر چندين روز يا حتي چند ماه هم به اينترنت سر نزنيد باز هم درآمدي از شما کسر نخواهد شد . اين يعني تجارت الکترونيک!!!

______________________________________________________ 

سوال سوم: آيا اين پکيج آموزش فارسي مي باشد؟ يا خير؟ چون من به زبان انگليسي وارد نيستم.

جواب : بله..اين پکيج داراي آموزش فارسي و گام به گام مي باشد. شما از همان روز اول به صورت گام به گام دستورالعملهاي موجود در آن را براي کسب درآمد اجرا خواهيد کرد.

______________________________________________________

سوال چهارم : آيا امکان کار با اين پکيج در منزل هم وجود دارد؟ يا اينکه بايد امکانات خاصي داشته باشم؟

جواب : براي استفاده از شيوه هاي کسب درآمدي که در اين پکيج آموزش داده شده است شما به هيچ عنوان به امکانات خاص يا سرمايه اوليه نياز نداريد بلکه فقط به يک کامپيوتر نياز داريد و يک خط اينترنت که حداقل بتوانيد روزانه ? الي ? ساعت به وسيله آن به اينترنت متصل شويد.{لازم نيست که حتما از اينترنت پر سرعت استفاده کنيد}

_____________________________________________________

سوال پنجم : من اطلاعات زيادي در مورد اينترنت و تجارت الکترونيک ندارم آيا مي توانم به کسب درآمد بپردازم؟

جواب : تمامي افراد مي توانند از اين پکيج استفاده کنند هم افراد تازه کار و مبتدي و هم افراد حرفه اي اين پکيج تمامي رموز و ريزه کاري هاي اينترنت را به شما آموزش مي دهد فکر و استعداد شماست که تعيين کننده است نه تجربه يا سن شما.

______________________________________________________

سوال ششم : من قبلا چند دفعه پکيج کسب درآمد از اينترنت خريداري کرده ام. مي ترسم که اين محصول نيز مانند آنها بي فايده باشد.

جواب : اين ترس يک چيز منطقي است زيرا متاسفانه همه ماها نخستين بار که به مقوله کسب درآمد از اينترنت روي آورديم با تبليغاتي در اينترنت مواجه شديم که به ما وعده کسب درآمدهاي زياد داده بودند اما پس از خريد محصولشان متوجه شديم از آن برنامه نمي توان درآمدي کسب کرد. به همين دليل اکنون با دقت بيشتري مقلوله کسب درآمد از اينترنت را بررسي ميکنيم.اما امروز با تهيه اين پکيج براي نخستين بار طعم کسب درآمد واقعي از اينترنت را خواهيد چشيد و قادر خواهيد بود به صورت اصولي و قانوني از اينترنت کسب درآمد کنيد بدون اينکه نياز به جذب زير مجموعه داشته باشيد.

______________________________________________________

سوال هفتم : درآمدي که من از اين پکيج به دست مي آورم چگونه به دست من خواهد رسيد؟ آيا درآمد من به تومان است يا دلار؟

جواب : درآمد شما بدون هيچ گونه واسطه , مستقيما به حساب بانکي شما در ايران واريز خواهد شد,شما هيچ نيازي به داشتن حسابهاي الکترونيک مانند:ايگولد,پي پال و يا آلرت پاي نخواهيد داشت زيرا درآمد شما به تومان به شما پرداخت خواهد شد نه به دلار.

_____________________________________________________________________

سوال هشتم :(مهمترين سوال)آيا واقعا به اين پکيج مي توان اطمينان كرد؟ آيا واقعا روي آن حساب كنم؟ آيا واقعا درآمدي در كار هست؟
جواب : به دليل پرسشهاي مكرري كه در اين مورد هر روزه براي ما ايميل مي شود بهتر ديديم كه در اين مورد توضيح كاملي بدهيم.

خوشبختانه اين پکيج به گونه اي است كه درآمد آن كاملا واقعي و قطعي و مسلم است . در واقع اين پکيج كه شما قصد خريد آنرا داريد يك شغل است . شغل يعني كاري كه امروز شروع خواهيد كرد و تا پايان عمر مي توان از آن درآمد كسب كرد . بنابراين مطمئن باشيد كه از اين پکيج ، درآمدهاي بسياري خوبي به دست خواهيد آورد كه حتي براي ديگران غير قابل باور خواهد بود . شما با استفاده از اين پکيج قادر خواهيد بود مخارج زندگي خود را تامين نموده و حتي پس انداز خوبي براي خود ايجاد نماييد .
ميزان اين درآمد نامحدود است . يعني هر چقدر بيشتر تلاش كنيد و زمان بگذاريد ، درآمد بيشتري نيز به دست خواهيد آورد بنابراين پيش بيني مي كنيم كه پس از اينكه اولين درآمد خود را به دست آورديد ، وقت بيشتري را براي اين كار خواهيد گذاشت.

يكبار ديگر خاطر نشان مي كنيم كه با اين پکيج شما هرگز نيازي به كار كردن با سايتهاي كسب درآمد خارجي و يا پي تي سي و يا زيرمجموعه گيري  نخواهيد داشت . ما اصلا در اين پکيج از شما نخواهيم خواست كه با چنين سايتهايي كار كنيد . ضمنا شما به هيچ عنوان با خارجيها نيز كار نخواهيد كرد . درآمد شما از اينترنت و از همين ايران خودمان به دست مي آيد و مستقيما به حساب بانكي شما در ايران واريز خواهد شد . شما هيچ نيازي به انجام كارهاي غير عرف و يا غير شرعي نخواهيد داشت و درآمد شما كاملا قانوني خواهد بود . هيچ نيازي به وي پي ان يا آنتي فيلتر نخواهيد داشت.بنابراين جاي هيچگونه نگراني نيست.شايان ذکر است اين وب سايت داراي نماد اعتماد الکترونيک از وزارت صنعت،معدن و تجارت بوده همچنين در ستاد ساماندهي وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي ثبت گرديده و حسب مورد داراي کليه مجوزهاي لازم از مراجع ذيربط مي باشد.پس با خيال آسوده خريد کرده و از خريد خود لذت ببريد.

توصيه مي كنيم اين افكار بيهوده را به كناري گذاشته و يكبار براي هميشه تصميم خود را بگيريد و با كمي تلاش ، درآمد خوبي براي خود به ارمغان آوريد. به دليل پرسشهاي مكرري كه در مورد ميزان درآمد اين پکيج از ما پرسيده مي شود در اينجا باز به اين موضوع اشاره مي كنيم كه حداقل درآمدي كه از اين برنامه مي توان به دست آورد روزانه بين  2?? تا ??? هزار تومان و حداكثر درآمد آن نيز بستگي به ميزان فعاليت شما دارد. البته همچنان كه قبلا نيز عرض گرديد درآمد اين شيوه نامحدود است و بسيار افرادي  هستند كه در همين لحظه اي كه شما در حال مطالعه اين صفحه هستيد ، ماهيانه بيش از يك ميليون تومان درآمد از اين پکيج به دست مي آورند

تحقيقات پژوھشگران ، پيوسته نشان داده است كه افرادموفق معمولاٌ به سرعت تصميم مي گيرند و وقتي انجام كاري را درست بدانند به آساني از تصميم خود بر نمي گردند.بر عكس ، اشخاص شكست خورده معمولاٌ دير تصميم مي گيرند و تصميم خود را به آساني عوض مي كنند .

هر گاه تصميم شايسته اي گرفتيد ، آنرا رها نكنيد.

شما به آن چيزي مي رسيد که به آن باور داريد. جايگاهي که امروز داريد، ريشه در باوري دارد که داشته ايد.

تازماني که به اهداف خود دست يافته و براي بهترين بودن تلاش مي کنيد،فردي موفق محسوب مي شويد.

تقليد کردن بهتر از نوآوري است

آسان ترين راه پولدار شدن را به شما نشان خواهم داد

تصوير خبر سمينار مديريت هتل داري نوين با حضور مهندس طلوعي-دي ماه 91

جهت مشاهده متن کامل خبر کليک کنيد

|مشاهده لينک دانلود ، بلافاصله پس از پرداخت آنلاين|

قيمت بسته 14500 تومان

قيمت بسته به همراه تخفيف ويژه امروز فقط :5400 تومان